Nadat de oude pagina over Koi Herpes Virus was verwijdert was er mij veel aan gelegen om een artikel over KHV of CyHV-3 op Wikipedia te krijgen.
In eerste instantie heb ik een pagina overgenomen van khvinfo.nl maar die werd weer verwijdert i.v.m auteursrechten schending die hoorden namelijk bij de website van een (koikeur) koidealer ! laat die nu net die tekst overigens inclusief logo volledig hebben overgenomen van khvinfo maar goed ik moest dus een OTRS verzoek doen en aantonen dat de pagina van mijn website kwam dat is inmiddels allemaal toegekend. werd hij weer genomineerd voor verwijdering omdat hij niet voldeed aan de eisen voor een encyclopedische pagina op Wikipedia, dus zwaar aan het herschrijven gegaan teksten herschreven links en referenties toegevoegd en nu is er dan eindelijk een nieuwe goedgekeurde pagina die inmiddels ook op de review lijst staat.
Er komen nog wat wijzigingen ik wil o.a. nog eventuele ecologische gevolgen of risicos van KHV toevoegen maar het is nu een informatieve pagina geworden met genoeg links om extra uitleg te krijgen
Bekijk de nieuwe pagina maar eens op:
Wikipedia artikel KHV